Cum faci o reclamație la ONJN? Descoperă ghidul complet!

Cum faci o reclamație la ONJN? Descoperă ghidul complet!

cum faci o reclamatie la onjn

Mulți pariori vor să facă la ONJN reclamații online, așa că orice informație în acest sens este mai mult decât bine-venită! În rândurile următoare îți voi spune cum poți face o plângere la ONJN România, așa că trebuie să citești articolul meu în continuare.

1. Totul despre procedeul de reclamații la ONJN

Interesul pentru procedura de reclamații ONJN este tot mai mare, ceea ce ne arată faptul că există persoane care sunt nemulțumite de anumite case de pariuri sau de cazinourile online din România. Prin urmare, poate că te întrebi care este procedura pe care trebuie să urmezi atunci când vrei să faci o plângere despre un abuz comis de un operator licențiat de ONJN.

În acest articol îți voi oferi toate datele care te-ar putea interesa pe acest subiect, așa că dacă te interesează să faci la ONJN reclamații, sunt convins că articolul meu îți va fi de foarte mare ajutor.

1.1 Ce este ONJN?

Să începem cu cel mai important subiect: ce este ONJN? Dacă nu ai mai jucat la pariuri sau jocuri de noroc până acum, probabil că te întrebi asta. În schimb, jucătorii vechi sunt deja familiarizați cu acest nume, știind și care sunt atribuțiile pe care ONJN le are.

ce este onjn

ONJN este acronimul de la Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc. Aceasta este o instituție guvernamentală din România în responsabilitatea căreia se află atribuții precum:

  • reglementarea jocurilor de noroc;
  • supravegherea acestei piețe;
  • monitorizarea pieței jocurilor de noroc din România.


Cu alte cuvinte, rolul pe care ONJN îl are este acela de a se asigura că industria de jocuri de noroc din România oferă condiții sigure, corecte și transparente. Mai mult decât atât, ONJN oferă protecție jucătorilor, motiv pentru care aceștia pot face reclamații ONJN ori de câte ori este necesar, cât și interesele economice ale statului.

Tot aici, jucătorii pot completa o cerere de autoexcludere ONJN.

Instituția ONJN a apărut în 2013, fiind rezultatul Legii cu numărul 227/19.07.2013, însă efectele înființării acestei instituții au putut fi resimțite abia începând cu anul 2015.

1.2 Cum faci o reclamație la ONJN?

cum faci o reclamatie la onjn

Subiectul principal al acestui articol este următorul: cum poți face la ONJN reclamații online? Procedura este cât se poate de simplă, așa că am pregătit un scurt ghid pe care îl poți descoperi în rândurile următoare:

  • Pentru început, accesează site-ul oficial Portal ONJN. Acesta poate fi găsit la următoarea adresă: www.portal.onjn.gov.ro;
  • Aici vei găsi secțiunea de petiții online pe care trebuie să o completezi ori de câte ori ai o reclamație de trimis;
  • Completează toate datele solicitate, trimite plângerea și așteaptă să fii contactat pentru clarificări.
  • Cel mai adesea, site-ul pentru petiții online ONJN este nefuncțional, în acest sens, poți folosi una dintre metodele de contact ale instituției;
  • Detaliază problema cât se poate de mult, pentru ca ea să poată fi rezolvat în timp util;

Asta a fost tot! Reclamația ta la ONJN a fost trimisă, așa că nu îți mai rămâne decât să aștepți soluționarea ei.

Timpul de procesare pentru reclamații ONJN diferă în funcție de complexitatea problemei precum și de numărul de reclamații aflate în procesare la ONJN.

Indiferent care este metoda prin care înregistrezi o plângere la ONJN, va trebui să oferi mai multe date importante. În cazul în care faci o reclamație în sfera jocurilor de noroc tradiționale, adică să reclami o situație înregistrată într-un cazinou fizic, va trebui să incluzi date precum:

  • Numele tău;
  • Date de contact;
  • Adresa și numele agenției la care ai jucat;
  • Data la care ai întâmpinat problema;
  • Aparatul la care ai jucat, dacă problema vizează un joc de păcănele;
  • O copie a biletului de pariuri jucat, dacă este cazul.

În ceea ce privește casele de pariuri și cazinourile online din România, informațiile pe care trebuie să le incluzi sunt următoarele:

  • Numele tău;
  • Date de contact;
  • Numele operatorului;
  • Adresa de e-mail a contului tău de la agenția respectivă;
  • Numele de utilizator;
  • Data la care ai întâmpinat problema;
  • Documente și dovezi utile pentru a-ți susține reclamația;
  • Detalii suplimentare.

1.3 ONJN Contact - cum poți trimite o reclamație la ONJN România?

Sunt mai multe metode de ONJN contact pe care le poți folosi atunci când vrei să faci o reclamație, așa că în rândurile următoare ne propunem să îți prezentăm metodele prin care poți lua legătura cu un angajat de la ONJN.

Iată care sunt acestea: